יום שני, 9 במאי 2011

האלמנט החמישי - The Fifth Element - חבילת תוכנות למשרד

מרבית חבילות התוכנה שניסו להתחרות עם אופיס הגיעו מבית היוצר של חברות גדולות כדוגמת סאן, חברות עם מספיק מזומנים ללכת ראש בראש מול מיקרוסופט, ולו בשביל שיוכלו לומר אחר כך שאינן נכנעות למונופול.

יוצאת מן הכלל היא חבילת The Fifth Element מבית היוצר של Ssuite Office. חבילת התוכנה הזו, שמגיעה היישר מדרום אפריקה, היא אוסף מגוון של יישומים משרדיים שאינו נופל מזה אותו מציעה חבילת אופיס.

כל חבילה של תוכנות משרדיות שמכבדת את עצמה מספקת מעבד תמלילים, גיליון אלקטרוני, תוכנת מצגות ותוכנת דוא"ל. אולם The Fifth Element לא הסתפקה בכך, היא כוללת גם דפדפן, כלים לניהול רשתות LAN (רשתות תקשורת מקומיות), יכולות צ'אט, ושיחות טלפון מעל רשת האינטרנט (VoIP). עבור משימוש מתחום המדיה, היא מספקת תוכנת ציור, תוכנה לעריכה של תמונות ואלבומים, מקליט סאונד, נגן MP3 ונגן וידאו.

וזה לא הכול - היא כוללת מנוע חיפוש, תוכנה להדפסה על מעטפות, יכולות הצפנה, ואפילו משחק שח. בסה"כ החבילה כוללת יותר מ-30 יישומים שונים. ואם זה לא בדיוק הצירוף הנכון עבורכם, Ssuite Office מספקת כמה וכמה חבילות משרדיות אחרות ברמות שונות של מורכבות, כולן חינם לחלוטין.

עם כל המרחב העצום אותו היא מכסה, The Fifth Element רדודה למדי, ואנחנו מתכוונים לזה במובן הטוב של המילה. מרבית הפעולות אינן מצריכות יותר משתי לחיצות בתוך תפריט כלשהו. המשימות הנפוצות ביותר מופיעות באופן מסודר בחלק העליון של המסכים השונים, מה שהופך אותן לפשוטות לשימוש וללימוד, והעיצוב הוא שינוי מבורך מהממשק המסחרר והדינמי של אופיס 2007.

קישור להורדת האלמנט החמישי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה