יום שבת, 17 באוגוסט 2013

לופה פוטובוק - תוכנה חינמית לעריכת תמונות

תוכנת עריכת תמונות של חברת לופה הנקראת "לופה פוטובוק" היא התוכנה המובילה בתחום העריכה והעיצוב של אלבום תמונות דיגיטלי. התוכנה ידידותית למשתמש ובעלת ממשק נוח שאינו מצריך זמן לימוד ממושך והסתגלות. גם אם אינכם מומחים במחשבים, תוכנת עריכת תמונות החכמה של לופה, בתוספת של המדריך המהיר וסרטון ההסברה שבאתר ידריכו אתכם כיצד ליצור ספר תמונות אישי ומרגש ללא מאמץ ובלי הוצאת כסף מיותר. כמובן שתמיד תוכלו להתקשר טלפונית ולהיעזר בצוות האדיב של חברת לופה העומד לשרותכם בכל עת.

להורדת התוכנה הקלק כאן

העבודה עם תוכנת עריכת תמונות של לופה

תוכנת עריכת תמונות של לופה היא חינמית. הורידו את התוכנה על המחשב האישי מתוך האתר והתקינו אותה בלחיצת כפתור. משך ההתקנה קצר וניתן להסירה בקלות בכל זמן שתרצו. לאחר מכן העלו את הצילומים שברצונכם להכניס אל אלבום התמונות מתוך המחשב שלכם ישירות אל מגוון תבניות סידור תמונות שמוצעות בתוכנה והוסיפו טקסט בכל אורך שתרצו. בחרו באחת ממגוון הכריכות המוצעות בתוכנה, עם עיצוב מוכן מראש או עיצוב פרטי שלכם, וכמעט סיימתם. כעת, לאחר שעיצבתם את האלבום לפי טעמכם שימרו אותו על המחשב ושלחו להדפסה וכריכה ישירות לאתר לופה בלחיצת כפתור ודרך האינטרנט, מבלי לצאת מהבית. אלבום התמונות שלכם ישלח לביתכם בתוך 6 ימי עסקים .

יתרונות תוכנת עריכת תמונות של לופה

תוכנת עריכת תמונות של חברת לופה הינה קלה לשימוש וגמישה בתכונותיה. בכל שלב במהלך עריכת אלבום התמונות שלכם תוכלו לשנות את סדר התמונות, לכווץ או להגדיל אותן, לשנות את הפונטים ולבחור רקעים מגוונים. כמו כן ניתן לשמור את הספר על המחשב האישי שלכם, ולסיים את עיצובו בפעם אחרת . לרשותכם 98 תבניות עיצוב תמונות מוכנות שהוכנו על ידי צוות המקצוענים של לופה. התבניות מאפשרות לשלב עד 28 תמונות בכל עמוד ובנוסף, קיימת אופציה לשילוב תמונות בעמודי פסיפס ואופציה לסידור תמונות הפרוסות על שני עמודים (תמונת דאבל). בסך הכל תוכלו לכלול בספר 80 עמודים שבהם מצגות עד 2240 תמונות בעיצוב מרשים ואישי.

תוכנות עריכת תמונות נוספות

בנוסף לתוכנת "פוטובוק" של לופה קיימות בשוק שתי תוכנות גרפיקה עיקריות לעריכה ועיבוד של תמונות והן פוטושופ של חברת אדובי ופיקאסה של גוגל. פוטושופ הינה תוכנה מקצועית הדורשת הכרת התוכנה וידע בשימוש בה, לכן אם הנכם מתחילים בתחום עריכת תמונות הבחירה המועדפת עבורכם היא תוכנת פיקאסה הידידותית והחינמית אותה אפשר להוריד מאתר של גוגל. זכרו שלאיכות התמונות שאתם מכניסים לאלבום שלכם חשיבות מכרעת בצורת הסופית של מראה המוצר הסופי ולכן, כדאי להשקיע זמן בשיפור התמונות.

מתוך מגוון האופציות הקיימות לשיפור התמונות נסקור מספר פונקציות עיקריות הקיימות בתוכנת פיקאסה כמו חידוד (Sharpen), שיפור רווית הצבעים (Saturation), תאורה (Fill light), ישור קו האופק (Straightening) הפיכה לשחור לבן או ספיה ועוד. פונקצית ה- Batch Edit מאפשרת ביצוע של אחת מפעולות העריכה הללו על מספר רב של תמונות בו זמנית ובכך לחסוך זמן.

סוף סוף תוכלו להציג לראווה את התמונות הטובות ביותר שלכם במקום לשמור אותן במגירה או על דיסק. הכריכה הקשה של לופה תשמור על היצירה שלכם ותיתן לה מראה מקצועי ואיכותי. תוכלו להזמין עותק אחד או מספר רב של עותקים של ספר התמונות שהכנתם, אם תרצו לחלוק את החוויה של האלבום עם משפחה או חברים. בעזרת תוכנת עריכת תמונות, לופה מאפשרת לכם להוציא לאור את רעיונות העיצוב שלכם וליצור חוויה מרגשת של תמונות מודפסות הכרוכות בספר מרהיב עין.

 להורדת התוכנה הקלק כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה